27 Mart 2012 Salı

BuGüN Biraz FaRkLı

Bugün parçalı bir güne uyandık...



Dışarı çıkma isteği yok, işten haber yok, 
evde dolanacak yer yok, kahvaltı yapacak iştah yok 
(aslında iştah her zaman var daa hazırlamaya istek yok)
derkennn, facebook u açtım ve italyadan eklenmiş olan bu 
iştah açıcı, insanın içine enerji veren, canlılık katan,
havadaki rehaveti alan, sizi başka alemlere taşıyan, eskilere götüren,
yenilere bakmayı sağlayan bu resimle karşılaştım.
Sizlerle de paylaşmak istedim.
Veee


Kendime bunu hazırladım bool boool kahve eşliğinde 
afiyetle yedim. İlk görüntü kadar canlı
görünmediğinin farkındayım ammaa
lezzeti oldukça yerindeydi 
inanın;)...


İçinizdeki mutlulukların ve sevinçlerin bir önceki
günden daha canlı olması dileğiyle
BuoNa GioRnaTa;)...




2 yorum:

  1. Bol bol depolayalım bu pozitifliği :) Ve de afiyet olsun, süper görünüyor..

    YanıtlaSil
  2. Ohhh ya miss =) Yarın da daha güneşli daha güzel olsun =)

    YanıtlaSil