12 Ocak 2012 Perşembe

PeKiii Ben GeCe 3-4 NapTım:S:S


Saat 10 gibi başladım işe ilk olarak evi sildim süpürdüm,
Sonra hızımı alamadım heryeri cifledim 
Sonra baktım olcak gibi değil bir duş alayım dedim 
belki kendime gelirim yok yine olmadı


Bende gece gece daha ne kadar saçmalayabilir acaba dedim
vee işte o an aklıma ''muzlu Cheesecake'' yapmaya karar
verdim daha önce de yapmışlığım yok hani ilk denemem


Henüz tatmadım ama başarılı görünüyor



Muzlu Cheesecake i de yaptım sonra baktım hala
uyuyabilecek gibi değilim mutfağı bir güzel
sildim temizledim ovaladım


Birde sonrasında işte böyle çekim yaptım


Peki ben neden mi böyle oldum işte onu ne siz
sorun ne ben söyleyim


Böyle bir hal geldi diyelim
İyi sıhhatte olsunlar diyelim 
Ve hep orda kalsılarrr:P:P
Malum bu yazıyı bile gece 4 te yazıyorum o yüzden
bu günlük bunun tarifini yazamıyorum
hem bir tadayım bakayım nasıl olmuş değil mi ama
sonrasında tarifinide ekleyeceğim 
Şimdil,k
CIAO;)...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder