11 Ocak 2012 Çarşamba

RoMa

Handemo e Roma TerMini

Biliyorsunuz normalde tariflerimle blogumda yer almaya çalışıyorum
ama malum bir önceki yazımda Roma'ya gittiğimden ve orada çektiğim görselleri
sizinle paylaşma istediğimden bahsetmiştim.

Ecco tutto li qua;)



Turumuza Roma Termini ile başladık.


''iL LaGo dei CigNi'' fazla söze gerek yok aslında Italya da ben bir bunu yapamadım
bu sefer de 1 gün hatta 10 saat farkla kaçırdım
eee bu demek oluyor ki başarana kadar Roma yolları taştan
I CigNi çıkardı beni baştan:P...



VESPA VESPA VESPA
Birgün benim Olsan dolaşsak seninle özgürce Italya sokaklarında...




Ve magnetlerr siz ne kadar güzel objelersiniz böyle 
mi piace moltissimo magnet e pin;);)...


Hangi birini koyayım bilemedim bütün tablolar mı güzel olur
Neyse ki sizin için iki tane seçmeyi başardım ve işte bunlar sizin için;)




Bu da ikincisi


Bu da aynı tükandan karelerr sanırım dükkanın herbir noktasını çektik
Handeyle ama insan yine de doyamıyor ki...


E questo l'altro VeSpA 


VeSpA e Me


Bunlarda yine o dükkandan diyorum yaa extra bereketli 
bir dükkanmış çek çek bitmedi 
Bunlar da o minik-güzel-minnoş kağıtlarınız 
uçmasın diye;)...



E VeSpA di Nuova Con i CoLoRi



MagNetLeR 
(Alamadıklarım)


Roma'nın her yerinde olduğu gibi otobüslerinde bile
HAYAT VAR (Tabii şu içindeki bayanı saymazsak;))
Ben çok sevdiğim için mi bana öyle geliyor bilemem


Kar küresi olmadan yılbaşı olur mu


Bu Fetrinelli'nin içinde ikinci kata çıkarken göreceğiniz
duvar ben bu duvara gerçekten bayıldım


Ba - YıL - DıM.


HaZıR Beğenmişken;)...


Ve i ColoRi PeanutS
YoRumSuz:D

RoMa macerası burada bitmez tabii ki
Bu seride aksesuarlar - takıntılarım ve en sevdiklerimden bahsettim
Sırada yemekler (olmazSa olmazımıZ)
Ve
PeRugiA VaR
Ci VediAmO Con quell,
PeR oRa
CiaO







2 yorum:

  1. ahhh italya vahhh italyaaa güzelsin güzelll!!!
    AMa artık biraz başka yerler keşfetme zamanı :D

    YanıtlaSil
  2. Daha çok gezin daha çok yazın, biz de okuyalım :)

    YanıtlaSil